Rosa vardagsrum !

& så var man hemma, har varit på byn en sväng och handlat lite saker till mitt vardagsrum som har temat `svart och rosa`, handlat lite saker på röda korset, varför har jag aldrig tänkt på att dom har begangnde billiga saker ?
iallafall, jag handlade rosa tyg till sovrummet som ja ska sy ett draperi av hade jag tänkt, en röd lampa till sovrummet (mitt sovrum är rött), ett vitt bälte och tre ljushållare som var rosa, allt detta kostade mig femtio kronor!
Sen köpte jag mig en grön och rosa blomma, fråga mig inte vad den heter men den var söt och jag ska väl visa bilder senare..
Också handlade jag några små söta väggord som jag alldeles snart ska sätta upp. himlar vilken uppiffining det blir i min söta polack-lägenhet! :)

Men nu ska jag fortsätta hålla på och fixa lite här hemma, stora lillebror kommer hit snart och då ska vi fara till nybyn så jag får mig några vinterdäck för det har börjat bli halkigt ute !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0