morotskaka !

Och nu har jag bakat min morotskaka, ska bara vänta på att den ska kallna sen ska jag smaka om den går att äta, hade nämligen nån som var sugen på fika och mjölk som kanske kommer förbi ;)
ni får receptet sen om kakan bli god ;)

nåväl, annars händer det inte mycke, var och köpte mig nå ljus och ett ljusfat idag till köket, hade tänkt ha grönt där inne, då blir det rött&svart i sovrummet, rosa, vitt och svart i vardagsrummet och grönt&vitt i köket :)
det är som roligt när man har lite färger..
Ska ta och plocka ihop lite här hemma och flytta om i garderoberna så jag får in mina färgburkar ..

Men men, nu måste jag ut med min sambo som ligger i hallen och tittar på mig med sina hundögon ..











....att du kommer hit på kvällen och far tidigt på morgonen, det är inte bevis på kärlek, det är bevis på att du är rädd för ensamhet !


Kommentarer
Anonym

OOOJA!!

... å då tänkt ja på det sista du skrev.

Känner så väl igen det :P

Gissa vem

2009-10-07 @ 20:34:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0