Men yees :)

tisdag då, började dagen med att ligga och dra mig i sängen ett bra tag, sedan iväg på jobbet, jobbade till tolv och tjugo i ett besiktade jag den flygande draken, och vet ni vad ?! Den gick igenom UTAN ANMÄRKNINGAR! :) Sen efter det glada beskedet blev det arbetsintervju och där var det väldigt possitivt, får lite mer svar på frågor nästa vecka..

Nu ligger A här bredvid och spelar ett av sina nya spel och jag hade väl en tanke på att kanske lägga mig och titta på, men vi får väl se..

Imorgon ska jag förbi farmor och farfar, för han ska kolla på min vackra flygande drake, den går ju inte riktigt som den ska nämligen, men ett är då säkert, jag tror fan den är odödlig :)


Kommentarer
annaaaaaaaaaaaaaa

flygandedraken for ever and ever <3

2009-10-28 @ 11:32:28
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0