jag är så jäkla dum !

Och så har vi ätit, poatismos och fiskpinnar, eller potatispinnar och fiskmos som jag nyss fick veta att det hette, haha ! Funderar på att gå ut med dom minsta nu innan barnprogrammen börjar, kanske ta nån snygg höstbild om dom inte är så tjuriga, har nyss varit storbråk här, jag är så himla dum! För jag menar varför ska man vara tvungen att ta på sig en massa kläder när det är nästan minusgrader ute ? haha jase

Tråkigt att jag inte har någon kamera som är normal, är så lite bilder på bloggen men detta beror ju på att min digitalkamera har gått sönder och systemkameran bara bråkar med datorn hela jäkla tiden och vägar lägga över bilderna och min mobil har så fruktansvärt dålig kamera så de är inte ens värt att ta bilder med den..

Men men, nu ut i kylan en sväng, termometern har skurit ihop så jag får inte veta hur kallt det egentligen är ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0