handling

Jaa och så har man varit och handlat lite, inte mycke alls men nog drar det iväg likt förbannat!
jag handlade
♦ En mjölkliter
♦ tvåpack hundben 26kr
♦ disktrasor 10kr
♦ Lök 4kr
♦ risgrynsgröt 8kr
♦ bananer 11 kr
♦ skivade champinjoner 8kr
♦ två presenter till Ronja 20 kr
♦ tandpetare 10kr
♦ päronjuice 3.50 kr
♦ Ost 31kr

Ja många bäckar små, räkna på det där så får ni se att det är inte gratis och leva, och ingenting var dyrt, allting var faktiskt jättebilligt, tillochmed osten var ju billig, men det blir dyrt i längden!

Nu ska jag göra mig lite mat, köttgryta och ris hade jag tänkt mig, sen måste jag se till Att stora lillebror skjuter en älg så jag får mig lite kött ;) eller älgjakten är kanske slut ?! jag har faktiskt ingen aning..

nåväl, nu till köket och leka hemmafru


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0