Fredag

Ja och så var det fredag, veckorna går helt sjukt fort! Ska gå ut med baltazar på ett litet tag, hade en tanke på att kanske fara ner till stugan så han får springa tills han inte orkar mer, nog för att det aldrig skulle hända, han har alldeles för mycke energi för sånt..

och sen har jag även ringt om jobb, ska på arbetsintervju på tisdag, får väl se hur det går ..

igår var jag duktigt, eller duktig och duktig vet jag väl inte, men det hände mycke, jag var förbi pappa, mamma, farmor och farfar, mormor och morfar, J, var till piteå en sväng, städade lite här hemma och sånt dära trams ..

Idag har jag då faktiskt ingen aning om vad man skulle ha gjort, Anna kommer hem så man kanske är med henne, imorgon däremot lutar det mot grillning hos patrik som fyller år ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0