det går ju it prata med dig !

Och så var det tisdag, har ont i nacken som nån annan onvalid stackare.. Ska nog måla lite här hemma, men det blir lite senare ikväll, just nu ska jag plocka ihop lite och dammsuga, alltså jag kan ska förklarar för er, det är inte det att jag är knäpp eller ljuger, utan jag dammsuger nästan varje dag, har ni sett min hund kanske ni förstår. han löser ganska mycke hår och är det inte hår så är det löv eller nånting annat som har fastnat i pälsen..
Så det blir att dammsuga idag med, som vanligt.. Jag börjar bli van att aldrig ställa bort dammsugaren utan den får stå framme hela tiden..

sen hade jag tänkt ta mig på gymmet också, men det blir lite senare, först städa och sånt dära trams ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0