christmasmjuuusik

idag kommer det nog inte bli mycke vettigt gjort skulle jag tro, känns inte som det.. är trött, det är jag ju iof jämt, sen vintern började krypa på har jag blivit mer och mer trött, jag hatar att det är mörkt och kallt hela jäkla tiden !

Har iallafall varit och kollar när A har tatuerat sig, efter det blev jag bjuden på lunch, dock inte av A utan av någon annan, just nu ligger jag hemma i min nybäddade säng och funderar på om man verkligen ska orka göra nånting vettigt eller om man bara ska vara hemma.. Jo just ja, inte att glömma! jag lyssnar på julmusik också! <3 Det är faktiskt inte länge kvar nu, imorgon är det två månader och imorgon har jag haft körkortet i två år ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0