Awesome !

Söndag då och inte farligt sliten idag :)
Det var himla trevligt igår, tjejmiddag med en massa svammel och sen begav vi oss upp till storforsen och dansade, träffade folk och hade allmänt trevligt !  Hoppas nästa helg blir minst lika trevlig, men det tror jag för då är ju Anna med också : )

Idag har jag inte tänkt göra allt för mycket nytta, det är ju faktsitk söndag och jag jobbar imorgon, så det blir väl en tidig kväll så man orkar upp..
Hade nästan tänkt fara förbi mamma och allihopa en sväng och se hur dom har det .

& som ni vet har jag ingen kamera förutom systemkameran och den tar jag inte med på fest så det blir inga bilder.. Eller ni kan få nån dålig mobilbild ^^, bättre än inget iallafall .



Kommentarer
annakå

då jävlar blir de fest :D

2009-10-11 @ 15:06:57
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0