vart fan är du ?

Jaa och så var det onsdag, är hemma och håller på lite och letar mitt usb-minne som stora lillebror ska låna, men hittar jag det ?! NEJ! det är som vanligt, man hittar aldrig det när man behöver det, jävla skräp..
Ska upp till mamma på ett tag och hämta B och hälsa på dära, sen ska jag även förbi pappa och lämna tillbaka hans internet som jag lånade..

& jag ringde om jobb idag men fick inget svar, så jag får återkomma imorgon och hoppas på mera tur, för nu börjar jag nämligen bli jävligt less på att vara arbetslös och aldrig ha råd att göra nånting..

Sen somnade jag inte förrens kring halv sju imorse, kunde inte sova.. Varför är inte relevant att berätta hära, pratade då iallafall med Anna i två och en halv timma inatt och då kändes det lite bättre..

nåväl, nu ska jag försöka hitta det där jäkla usb-minnet ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0