patetiskt, jävligt patetiskt !

Ja och inte har man gjort mycke nytta, jag orkar inte om jag ska vara ärlig.. har hängt upp julgariner i mitt sovrum ;) och dammsugit lite, mycket mera orkar jag inte göra idag, fastän jag egentligen borde..


Känner mig mest bara less och irriterad idag, kanske jag vaknade på fel sida eller så är det faktiskt så att folk är dumma i huvudet och jag inte orkar med dom och deras rövslickande hit och dit.. Man kan inte tycka om alla människor, det går bara inte, men tycker man inte om dom eller bara helt enkelt inte går ihop, låt denne person bara vara då, sluta slicka deras röv !!! Ni behöver inte vara otrevliga, heller inte övertrevliga, det är bara patetiskt och jävligt genomskinligt !






______________________________________________






sånna som du och jag
vi blir aldrig mer än vårt förflutna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0