och så gick den också sönder..

och så var man hemma från mamma, åt middag där och träffade alla barnen :) hämtade även hem min egen son som varit där i några dagar, det är så bra för honom för där kan han springa lös och busa hur mycket han vill, här hemma måste han ju mestadels vara i koppel.. Just nu ligger han här bredvid i sängen, Ja min hund får vara i sängen, men oftast vet han när han får vara det, när jag ligger själv i den, direkt Andreas stiger upp på morgonen hoppar han upp på hans plats, för han vet att då kanske han får mysa med mamma en stund innan hon stiger upp.. himla sötprick!

Sen har jag varit och solat nyss, ska hoppa in i duschen snart för just nu luktar jag mest bara bränt fläsk och jag lovar att det luktar inte det minsta gott..

Och sen har min mobiltelefon gått sönder, HELT UNDERBART ! nu har jag ingen kamera, bara sytemkameran som vägrar flytta in bilderna på datorn, min vanliga digitalkamera har gått sönder, min telefon har gått sönder, mitt internet har gått sönder, min tv är cp och jag har en dator som bara fungerar när den själv vill, helt underbart ! Jag vill ha ett jävla jobb så man kanske nångång har råd att köpa saker, men nä, här ligger jag arbetslös och 0kr i inkomst och har räkningar som ska betalas, jaa, livet är faktiskt helt underbart..
hmpf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0