måndag

måndag då, idag har det inte hänt mycket alls av värde, nog för att det gör det kanske inte så ofta heller, A är och skulle se hockey och jag känner verkligen inte för att vara med, tråkigt om du frågar mig, speciellt när dom ser de på tv.. Hade tänkt hålla på lite här hemma och sånt dära, kanske knata iväg till gymmet också, det skulle behövas, men jag ska dit imorgon på morgonen också, ska nämligen och titta när minsta lillasyster ska bada och sen tänkte jag vara hurtig ett tag på gymmet ..

Sen blev jag då så jävla irriterad idag, vuxna människor som inte kan bete sig och tänka på barns bästa, det är fan i mig skamligt ! hur kan endel få bli lärare ?



nåja, nu ska jag se johan falk..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0