Hej dagboken

ja och så var det torsdag, igår var vi upp till mamma och gratulerade Emil som faktiskt fyllde hela sexton år, shit vad tiden går fort alltså !
Sen idag steg jag upp halv sju, skjutsade Emil till piteå, sen hem och åter igen till piteå, men denna gång med Andreas, gick på stan en sväng och svammlade på :) & ligger jag i andreas säng, tittar när han håller på med sitt ps3, har faktiskt även hunnit träffa världens bästa annakå ikväll, men bara en snabbis, råkade ju somna när jag egentligen skulle träffa henne, men men, shit happends..
baltazar ligger här på golvet och äter sitt älskade hundben och jag tror jag ska pussa lite på andreas och be honom slå på en film ..

nåväl, gonatt !

här har ni några bilder från igår :)


Smörgåstårtan

födelsedagsbarnet

Ronja och Agnes fick så dom kunde bowla :)

och syskonbilden, vi tog drygt tio bilder och det är alltid nån som ser mer eller mindre rolig ut på någon av dom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0