FÖR JAG HAR FYLLT 20 ÅÅÅR !

jag vill bara tacka alla underbara människor som var med på min 20års maskeradkväll, jag vet inte vad ni tyckte, men jag hade sjukt kul ! ni är underbara hela bunten och bilder finns på min pixbox.. www.johannaastenvall.blogg.se, jag var en drake, en bolibompa drake om ni nu inte förstår det ;) en massa lekar, i kastning med kläder och allt sjukt, men roligt var det och jag tycker om er !

men däremot är jag jävligt besviken på dom sa inte meddela att dom inte skulle komma, dom som sa att dom skulle komma men inte gjorde det.. men det är eran förlust, för det var sjukt kul, fastän nu endel åkte i vattnet med kläderna på..





Kommentarer
Anna Kå

"bilder finns på min pixbox.. www.johannaastenvall.blogg.se" inte till din pixbox johanna ;)



Jag hade jätteroligt! verkligen! TACK för en UNDERBAR fest :D

2009-06-29 @ 12:10:18
URL: http://krojm.blogg.se/
mli

de va en grymt kul kväll :> ja hade grymt roligt :)

2009-06-29 @ 22:08:50
URL: http://emeliilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0