bolibompaaaa !

och nu spelas Håkan i högtalarna, myggen håller på ta över mitt liv och det surras för fullt.. Det är fullt  i folk här som ska upp och köra imorgon, vilket blir väldigt intressant.. dom dricker nämligen alkohol, vissa i större mängder än andra och dom ska upp före fan och köra miniracing, jase karlar..

Pratade just med hjärtat, han och johan hade 73 mil kvar tills dom var framme, men när han då väl är framme ska han sova ett tag innan han kommer hit, men det är iallafall inte länge kvar tills jag får pussa på honom : )

Sen har jag gjort klart nästan allt för imorgon, har tömt och skurat badtunnan, ställt fram till dom flesta lekarna, lagt ut en presenning till såpbrottningen och en massa annat roligt gorm.. bara hoppas det blir finväder som det varit dom senaste dagarna..

Men iallafall min älskade läsare (vissa mer älskade än andra) nu ska jag bädda ut soffan och lägga mig där för att somna och vakna och bara taggad..

Jo just ja, jag kommer vara sjukt cool imorgon på maskeraden ; ) hahaha och ac har jag inbyggt i dräkten, det ni ; )


Kommentarer
Häxan

KAMERAN!!!!

Du måste ta en massa kort till mig som inte får vara med...



Många grattiskramar från oss och en och annan Puss från Akii oxå

2009-06-27 @ 09:05:13
Anna Kå

JAG ÄR PEPPS!!! :D:D:D jag är en av de älskade läsarna.. jag känner de på mig ;)

2009-06-27 @ 11:50:52
URL: http://krojm.blogg.se/
mLI

nu ger vi järnet, ja e taggad som fään ;>

2009-06-27 @ 12:19:47
URL: http://emeliilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0