När alla du kände blivit någon du kände

Så var det måndagkväll, jag har sovit middag (som vanligt), jag är så himla trött hela tiden.. Det ska bli otroligt skönt när man slutar imorgon och veta att man är ledig och får vila upp sig ett tag..

& jag känner mig sjukt kluven känslomässigt och jag vet att vilka val jag än gör så blir någon arg, ledsen & besviken. Men det handlar ju faktiskt i slutändan om att jag ska vara lycklig, inte vad alla andra tycker..
Jag vet att det finns dom som aldrig skulle se mig i ögonen igen, men vissa saker man kanske måste offra för att få bli lycklig..

Det förflutna övervinner ibland framtiden...

jag vill bara spola tillbaka tiden, eller spola förbi den nått år..


Kommentarer
Lotta

Hej du.. kikade in här i ren nyfikenhet å läste å läste.. Oj vad ja känner igen mig i mycket av det du skriver.. Hang in there, efter regn kommer förhoppningsvis solsken. Så försöker ja tänka!

Kramelikram

2009-07-15 @ 13:04:10
URL: http://charlottanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0