du försvann innan du sa att du skulle gå..

jag önskar du förstod och jag önskar att jag kunde berätta om alla mina tankar som virvlar runt i min skalle dag ut och dag in dom där tankarna jag än inte har vågat prata med dig om för jag har lärt mig att vara tyst jag vet ju att du inte orkar lyssna.. Du har aldrig lyssnat på vad jag sagt, det har jag fått bevisat nu.. Du har aldrig menat det du sagt och jag vet inte om det är du eller jag som egentligen ska må sämst av det, men jag vet iallafall vem det är som mår sämst av det..




Kommentarer
Anna

ibland så skulle man vilja kunna "överföra filer" till någon annan, så att dom enklare skulle kunna förstå.

2009-07-29 @ 01:58:01
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0