tack så jävla mycket, världen

Det var ett tag sedan jag skrev hära, detta för att jag inte haft tiden att blogga nånting, det har hänt så mycke annat både roligt och mindre roligt.. har iaf varit och fiskat ikväll, fick såklart flest fiskar, iof så fick inte dom andra några ^^ har även hälsat på mamma förut idag, sov mest bara när jag var dära, är så himla trött när man jobbar och inte är van vid det..
Men iallafall, imorgon är det sista jobbdagen för den här veckan, skönt att vara ledig lördag och söndag.. Ska väl gå en sväng på knalledagen imorgon och sen vet jag då inte och lördag blir det storforsen tydligen.,.



det är bara dom fula människorna som bestämt att skönhet sitter på insidan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0