städning !

Så var det tisdag, jobbade till fyra idag sen tog jag min lite mera håriga karl och for upp till mamma där mamma inte ens var hemma till en början, bara lillebror 1 & 2, så jag tog mig friheten att tömma diskmaskinen och plocka ihop i flickornas rum så hon skulle slippa göra det, hon har ändå nog med saker att göra..

Nu iallafall är jag hemma, ska städa i vardagsrummet för det är en fyrbent hjälte som har haft fest där med mjukisdjur, vilket innebär att det är fullt med bomull överallt! det är ingen ide att plocka bort dammsugare fastän vi bara är två som bor i min lägenhet, jag och Baltazar..

sen händer det nog inte så mycke, ska försöka bli en tidigt kväll så man orkar jobba imorgon, men imorgon jobbar jag bara till tolv och är ledig torsdag, ska bli himla skönt..

Men men, nu ska jag gå och göra nytta och sakna Andreas !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0