Piteå en ride

Ja och så var man hemma, har skjutsas stora lillebror till piteå en sväng och själv hann jag köpa mig en sopkorg till toan och ett par sockar, eller tre par faktiskt, inte dumt !

Nu har jag inte tänkt göra mycke, Linda, David och lillAnton är påväg ner på byn så man kanske hinner träffa dom ikväll om dom inte är trötta när dom kommer hit eller jag själv sover...

sen håller jag fortfarande på med min storstädning, det är faktiskt ganska roligt att städa åt sig själv måste jag då säga, man hittar alla möjliga saker och det blir fint ! har även städat ur min garderob och flytta kläder hit och dit så jag kan kunna rymma allting så Andreas ska kunna rymma nå kläder hära nu när han kommer upp, han får ha sina kläder och sånt här tills han får sin jäkla lägenhet i piteå ..


Och äntligen har jag kunnat tömma systemkameran så jag tänkte ni skulle få lite bilder av mig ; )
har även lagt upp  bilder på pixbox och bilddagboken, länkarna finns såklart här på sidan bland länkar ;)




Här är bilder från när vi var i Jävre och fiskade !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0