...Och så levde vi inte lyckliga i alla våra dagar

Det känns som att det inte var såhär det skulle bli,
det var mitt fel,
för att jag inte visste..

Det är så mycket jag tappat och förlorat det här året, ändå har bara halva året gått..
kommer det nånsin börja vända ?
Kommer jag någonsin sluta tvivla på mig själv och sluta vara så rädd.. Jag är så jäkla rädd för verkligheten och ska det alltid vara såhär jävla tragiskt livet?!
vad man än gör för val så krossar man någons hjärta, just nu har jag mest bara krossat mitt eget, jag är så jävla kluven så nu går jag och sover, hade tänkt vakna upp till vintern, då ska jag gräva ner alla känslor i snön för att låta dom tina fram till sommaren och hoppas på bättre tider..













jag skulle kunna ge dig hela världen och visst är det sjukt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0