Jag tänkte bara berätta: FYFAN VAD BESVIKEN JAG ÄR PÅ ENDEL AV MINA "VÄNNER"

Nu har jag tänkt skriva om det här länge men det har aldrig blivit av, så därför gör jag det nu.. Jag skiter i om ni blir arga, sura eller bara bittra, såhär känner jag och då skriver jag det..

som dom flesta av er vet så fyllde jag 20 för inte allt för längesen, vilket innebar att jag skulle ha ett maskeradkalas, jag bjöd dom människor jag tyckte om och ansåg var mina vänner, några kom, några skulle jobba, Men dom flesta som inte kom sa till att dom inte kunde, vilket jag hade begärt att dom skulle göra för att jag skulle veta vilka som skulle komma och inte komma.. det är inte det att jag inte accepterar att mina vänner inte vill komma på mitt kalas, det jag inte accepterar är att endel (inga namn för ni vet vilka ni är), sa att dom skulle komma, men gjorde inte det..
Endel av dessa människor har jag varit vän med i flera års tid och umgåtts med mycke från och till, Jag fick fan inte ens ett grattis av dom !
& kom inte och säg att jag inte grattade er, för ni bjöd fan aldrig mig..
& det sägs att äkta vänskap aldrig rostar, men då hade vi inte äkta vänskap för den har fan rostat sönder..


Kommentarer
Cpsoet

Varför älta de där, dom kom inte so what, tänk bara att de är deras förlust och inte din.

2009-07-10 @ 19:49:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0