Jag får väl bo på gatan ..

Sitter på jobbet, det är en ganska lugnt kväll ikväll, vilket är rätt så ovanligt men skönt !
jobbar hela långa helgen och måndag, tisdag så man kommer väl inte få mycke gjort eller vara särskilt social, nog för att som det är nu känner jag mig inte det minsta social, jag är så less på att inte veta vad som kommer hända till hösten och jag kan inte bara stoppa huvudet i sanden och hoppas på att det löser sig..

Sen så har jag sökt jobb, inga märkvärdiga men jag har sökt iallafall och man får väl bara hoppas på det bästa, för mitt vikariat som jag har här på hemtjänsten kan jag inte försörja mig på som det är nu..

sen är jag så jävla less på att höra "det löser sig", vem fan hjälper det ?
Det löser sig ju inte om man inte försöker och när man inte vet hur man ska försöka, hur fan ska de då kunna lösa sig ? jag ska vara ute ur min lägenhet i september, jag kan ju inte flytta till en ny lägenhet om jag inte har ett jobb för då har jag inte råd att betala hyran och hem flyttar jag inte, kommer aldrig på fråga !

Usch! nä jag är bara bitter och nu tänker jag göra nånting annat och fortsätta vara bitter...

-jag är så jävla less dig, vem är du egentligen ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0