in the bed

Så var det lördagkväll och jag ligger i sängen (as usual), idag har jag inte gjort mycke av värde, jobbade till fyra, skjutsade sen hem Ronja & Agnes, åt hos mamma, kom hem och sov middag, vaknade, for och hälsade på Linda & snyggAnton och nu är jag hära..

Nu har jag inte tänkt göra mycke, ligga här och bara slappa för att slutligen somna..

här har ni mig, i sängen som vanligt ; )




Vad har du på dig idag: Tunika, bälte & leggins (också underkläder of course)
Vad använder du just nu för skor: just nu har jag inte skor alls på mig, men jag använder alla mina skor, beror på väder, vind & klädsel
Favoritfärg på kläder: Beror på humör
Senaste person som Sov i din säng: Linda ; )
Senaste du pratade med: Andreas!
Du delade en drink med: ja oj, vem var det ? :o
Du gick på bio med: Andreas, vi såg terminator ^^
Du gick på stan med: Stan ?
Skällde på dig: Det var en vårdtagare idag ^^ haha

Senaste
Låt du hörde: Kings of leon - use somebody
Film du såg: Bra fråga! ta nästa, jag minns inte
Mat du åt: Jag åt nyss en macka, om det räknas som mat?!
Kram: Mamma !
Puss: Baltazar, men i människoform så var det Andreas..
Fest: Mitt maskeradkalas
Känslan: Trötthet
Ilska: hur folk beter sig mot människor dom säger sig vara kära i, inga mera detaljer får ni ikväll..
Resa: utomlands är typ tio år sen, inom kommunen så var det till Linda och inom sverige var det till Andreas
Glädje: öhm..
Dröm: haha, inga detaljer
Boken du läste: Blodspår
Personen du träffade: Linda !
Personen du pratade i telefon med:  hjärtat mitt !
du fick sms av: en fd vänskap
Gången du var utomhus: Fem minuter sedan med Baltazar
Gången du sov: för någon timma sedan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag..

Om dig
Namn: Johanna
Ålder: 20
Smeknamn: - , det var tider det ;)
Syskon: två yngre bröder, tre yngre syskon och två bonusbröder och en bonussyter
Sysselsättning: jobbar
Bra egenskaper: ärlig, vissa kanske inte gillar det men that´s life
Dåliga egenskaper: långsint, tjurig..
Linje/klass: jag har faktiskt gått ut skolan
Hårfärg: askblond, som Anna så vackert berättade för mig : )
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 39/40


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0