in for the kill

Så var klockan efter midnatt som vanligt, men idag har jag ju faktiskt sovit middag för jag var så otroligt trött när jag kom hem från jobbet, jag trodde ärligt talat att jag skulle somna idag när jag jobbade, men som tur var så gjorde jag inte det..

Klockan tickar och tiden springer iväg, snart är jag bostadslös, funderar på att höra om mitt erbjudande står kvar angående gävle, vad har jag kvar här ? och om två veckor har jag inte ens ett jobb hära så varför inte passa på och flytta nu då ? innan jag fastnar igen..
Det blev ju inte så att jag for i våras för att jag hade hela sommaren säkrad här hemma med jobb och för att jag träffade A, men nu är det slut (vilket ni säkert förstått).. Så varför inte vidga sina vyer?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0