Hellre chubby än monkeyfejs!

Så var man hemma på en rast, börjar om igen halv fyra och efter det, ja då vet man aldrig vad som händer;)
Ska duscha alldels snart och ta ut B på en promenad iochmed att han ska vara själv ikväll när jag jobbar, tror nästan jag ska ta mina inlines så han får lite motion, så även jag..
Måste även plocka ihop lite här hemma och B har slaktat ett mjukisdjur i vardagsrummet, så nu är det bomull överallt..

jag vill också ha palt ;)



lite tråkigt att endel människor inte ens kan läsa, trist att dom har så stora lässvårigheter att dom inte ens ser vad som står på ett sms.. skrattretande, inte är du väl svartsjuk ?
nä det kan du ju inte vara för verkar ju ha varken hjärta eller hjärna... jag trodde faktiskt så jävla mycke bättre om dig än det här, du vet precis vem du är !
bry dig inte om mitt liv, du verkar ha nog med att hålla reda på ditt eget och på din egen "pojkvän", vad han gör, vad han skriver och vem han är med..
 jag vet så jävla mycke mer än vad ni tror..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0