Förlåt Älskling !

Jag trodde att du & jag skulle hålla ihop hela livet,
jag trodde på en framtid med dig,
men jag gjorde bort mig
nått så in i helvete
vilket jag ångrar nu

Hur kunde jag förstöra nånting som betydde så mycke för mig
hur kunde jag klanta mig såå..
Det är inte förens nu jag förstår
att jag var beroende av dig

men
vissa stunder kändes det verkligen att du var äldre än mig,
mer trasig
mer begagnad

Men jag älskade dig
det gjorde jag
&
det gör jag..

Jag visste att du alltid fanns där,
i ur & skur
vi hade våra tjorv,
jag var arg
du var mest bara tjurig

men med lite kärlek så mjuknade även du upp

Det spelade ingen roll om jag var ledsen
eller glad
du fanns alltid där..

Vi hann inte ha så mycke tid tillsammans,
vi var även ifrån varandra där ett tag
när du tjorvade som mest..
men vi hittade tillbaka till varandra

& nu står vi här,
du står där du står,
jag ligger här


och jag saknar dig
fastän jag knappt hunnit känna efter
så saknar jag dig

Du var det där jag alltid velat ha,
kanske bara lite för gammal egentligen
lite för sliten

Du har gått igenom mycke,.
det vet jag..

kanske var det därför jag tyckte om dig så mycke..

R.I.P MUM 516 "den flygande draken"

Nyckeln gick av och jag antar att mamma inte har någon reserv,
jag hoppas, jag hoppas..



Erkänn, ni trodde det handlade om någon annan ; )



Kommentarer
Mallan ballan:)

haha:/

2009-07-15 @ 16:34:03
Bellybus <3

Men förmodligen! haha nä trodde såklart att det var en bil, vem fattade inte det liksom? :b

2009-07-15 @ 19:20:12
URL: http://bellybus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0