telia, ni kan dra åt helvete !

alltså har dom bara en idiot som jobbar på telias kundtjänst eller ? hur fan kan man få 87 som könummer, beräknad väntetid 30 minuter, man är ju redan nog arg innan man ringer dom för det är alltid nånting dom förargar en uti, men sen att man får vänta fan i en halvtimma gör ju en bara mer arg, jag förstår då om folk är förbannade på dom innan dom ens har börjat prata !

Som ni kanske förstår så sitter jag i telefonkö, jävligt roligt måste jag säga, detta enbart för att telia är dumma i huvudet och inte uppfattade alla andra jävla gånger jag bett dom skicka papper och när jag kommer fram, eller om jag kommer fram, så kommer jag inte vara trevlig, tro mig !

och skickar dom inte papprena till piteå som dom lovat i snart en månad, nä då ska jag fan i mig inte betala min räkning för jag får ju inte ens uttnyttja tjänsten ..

puckon ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0