tack för en rolig kväll :)

Igår var kul, jävligt kul faktiskt ! (så kul att jag svär i ett rolig sammanhang).. Men innan jag berättar mer om gårkvällen så tänkte jag meddela att jag fick mig ett plattv som jag hade önskat mig, helt great ! :)
Vi var hos pappa & Ulrica och firade våran tredje och sista jul för i år, åt mat, umgicks och öppnade julklappar :)

Sen efter det bar det av hem till mig för att ha en lugn och trevligt fest, lugn vet jag inte om den blev men sjukt rolig och vi var inte alls mycket folk men jag hade otroligt kul ! :)

Jag tänkte dela med mig av några bilder som kanske säger en hel del om kvällen :)






resten kommer ni hitta på min pixbox , johannaastenvall.pixbox.se


Kommentarer
ämäälää

haha, inte tråkigt =) riktig rolig kväll igår måste jag säga :>

2009-12-26 @ 20:06:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0