mensvärk från helvetet

ja och så var det lördag, jag är ledig idag som det ser ut och har just varit på dop, trevligt :)
Ska ut med Baltazar alldeles snart som ligger här bredvid och tittar med sina bruna hundögon på mig, men jag har sån fruktansvärd mensvärk så helst skulle jag bara vilja somna och kanske vakna upp om typ 10 dagar då det är över..
Alltså allvarligt, hur många har mens i drygt tio dagar ens ? jo jag, jävla skit åh vara kvinna många gånger måste jag då säga.. Om jag iallfall kunde få slippa mensvärken så skulle det inte göra lika mycke, men nejdå, johanna ska ha mensvärk som är värre än fan själv och helst ska hon ha det en och en halv vecka också, helt underbart !
livet är underbart !
ibland
hemskt sällan

Till veckan blir det jobb, måndag-fredag, helgen vet jag inget om ännu, men det återstår väl att se.. Hade en tanke på att hinna till luleå med mamma innan jul men det verkar jag inte hinna och just det ja, på fredag nästa vecka ska jag tatuera mig klockan ett, om jag inte måste jobba då, för fredag jobbar jag, 11-13 och sen 16-20, så förhoppnigsvis ska jag väl hinna tatuera mig då, men Andreas kan inte följa och hålla mig i handen för han har ju gått och skaffat sig jobb så jag får fara dit själv ..
nåja, han tjänar ju pengar istället..

Nu ska jag ut med B !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0