JohannaS städfirma

ja man kanske ska öppna eget, JohannaS städfirma, har städat klart köket och vardagsrummet, håller på måla en grej i hallen nu, eller jag väntar på att den ska torka så jag får måla några fler varv och sedan blir det att städa sovrummet, då är hela lägenheten storstädat :)
jag har sprungit omkring här och dammsugit överallt och dammtorkat på alla ställen man bara kan komma på, även rengjort micron och ugnen, ska ta kylen också ikväll, har faktiskt varit himla effektiv, iallafall om man frågar mig :)

tyvärr blir det inga bilder för jag har ju ingen kamera och systemkameran orkar jag inte ta fram, funderar faktiskt på att sälja den, man får ju inte så mycke för den men jag använder den ju inte så flitigt och efter jul kommer jag ju ha en vanlig digitalkamera :)
så är det någon som är intresserad av min olympus e400 så vet ni ;)

nåväl, nu ska jag gå och kolla om min färg har torkat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0