jag känner mig som en gammal tant

& så var det söndag, nog för att gårdagen också kändes som en söndag för vi tog det bara lugnt ..
Har sjukt ont i ryggen idag, hade det redan igårkväll och jag vet faktiskt inte varför, men det som inte dödar det härdar har jag hört så vi får väl se..

Håller iallafall på att städa här hemma, lugnt och försiktigt, har städat garderoben så jag skulle rymma mina nya kläder, min garderob är inte så stor, inte det minsta faktiskt..
har just dammsugit i sovrummet och ska snart ta dammsugaren under armen och fortsätta i köket och vardagsrummet, sen kanske göra sig lite mat ...

Ikväll har jag då ingen aning om vad som händer, lugnt iallafall för min karl jobbar ju imorgon och jag ska med mamma och lillasyster 1&2 till stan :)

nåja, nu åter till städandet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0