jag hade nog inte grisfebern ;)

ja och så var det tisdag, har varit i luleå idag en sväng med Andreas, Roland Och Emelie, handlade lite julklappar så nu har jag nog bara en kvar, om jag inte minns helt jäkla fel :)
Ska städa lite här hemma och sen sätta mig och slå in julklapparna som inhandlades idag..
Och idag är det bara sex dagar tills jag ska tatuera mig ;)

annars idag händer det inte mycket alls av värde kan jag lova, bara vara hemma och ta det lugnt, jag tror min snygging skulle komma hit om ett tag, vilket låter helt perfekt i mina öron :)

förresten så har förkylningen blivit betydligt bättre, på bara en dag. himla skönt, då var det nog inte grisfebern iallalfall ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0