igår bakades det :)

och så var det torsdag och en vecka kvar till jul och nu har jag helg :) imorgon blir det att tatuera sig och jag kan erkänna att jag är lite nervös, har ju faktiskt aldrig tatuera mig ..

och igår bakade jag julgodis och julfika också hade jag ju en massa främmande, Linda&Anton, Malin, Anna, min karl och det var trevligt :) får vi göra om någon gång, hade tänkt baka lite idag också, men det återstår att se, borde städa mitt sovrum också.. det är mycke som borde vara gjort men lite som händer, nåväl välkommen till vuxenlivet..

jag minns knappt vad jag bakade, men jag bakade iallafall, wienernougat, kokostryffel, chokladkola, nougatcrisp, romtryffel och säkert nånting mera, det enda problemet är att jag har så liten frys så jag rymmer ingenting i den för den är full :P


Kommentarer
Liinda

ja är sugen på baka bulla eller nåå ;)mamma kanske vill ha affe så kommer ja över ;> annars får han följa.

2009-12-17 @ 13:56:21
URL: http://antonsmammaaa.blogg.se/
Ninnie

MEn då vet ja vars du kan komma med ditt fika..´vi har mycke plats i våran frys ;-)

du får lägga upp en bild efter du gjort tatueringen så man få se hur det blev.



trevlig helg

2009-12-18 @ 10:44:03
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0