home

ja och så var jag hemma från jobbet, slutade klockan sju idag.. Har även hunnit vara upp till mamma tidigare idag och gratta mellersta lillasyster som fyllde år ..

Nu hade jag tänkt gå och duscha, sen städa lite här hemma innan Andreas kommer, han är nämligen och ser på hockey ikväll i luleå, han roar sig medans jag jobbar, ja det är väl så det ska vara antar jag..

nåväl, nu duschen, eller först ska jag uppdatera min hemliga blogg för jag känner en viss frustration ang endel saker.. och vill ni veta lösenord till den får ni be snällt ..


Kommentarer
Lina

Hej ! Har du börjat jobba på frasses ?? när stänger dom där på kvällarna??

2009-12-10 @ 20:03:05
URL: http://liniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0