hej tjockis, varför läser du min blogg ? :)

Ja och så var det söndag, har läntat till morgondagen länge nu och så blir det ingen tatuering, måste avboka den och vill ni veta varför ?! JO FÖR JAG HAR FÅTT JOBB ;) börjar imorgon kvart i elva!

nåväl, är hemma nu, ska ta tag i min lägenhet och städa lite hade jag tänkt mig, ser nämligen ut som att det varit krig här hemma och sen ska vi upp till mamma och lämna Baltazar, han ska få vara dära när jag ska och jobba imorgon, just ja, sa jag det ?! jag har ju fått jobb :D haha ! så jävla skönt!

nåja, adjö !


Kommentarer
jos

För att jag äter chips och är ett cf ^^ Grattis till jobbet :) Vad är det för nåt?

2009-12-06 @ 22:30:30
Ninnie

grattis..va kul :-)

2009-12-08 @ 00:18:14
URL: http://ninniejohanna.blgg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0