erbjudande ;)

jag glömde ju berätta en annan sak :) vi har ju ett erbjudande på frasses som gäller till nu på lördag, köp två skrovmål, betala bara för ett, för att detta ska gälla måste du gå in på frasses hemsida, klicka dig in på erbjudanden och skriva ut erbjudandet :)
såja, nu har jag gjort lite marknadsföring också, jäklar ;)



Och sen, jag blir så jävla arg på min skitdator ! fyfan, det går inte att installera msn, fråga mig inte varför och såklart frågar dom om man behöver hjälp med problemet och ja det gör jag, men finns den hjälp jag behöver ?! Nej såklart inte, jävla pissdator!

och sen, mitt jävla internet, vart tog det vägen skitTelia(?) var det inte ni som skulle fixa det åt mig för två veckor sen ?! imorgon kommer jag ringa Telia och vara allt annat än trevligt för nu är jag less och jag hatar telia, dom har tjovat med mig hela jävla året när det gäller bredband, hemtelefoni, mobiltelefoni, mobiltbredband och allt dom har att erbjuda, det finns en anledning att dom heter ìdiot-Telia`på min telefon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0