en helt vanligt dag

Jaha, då var det onsdag då och jag ska snart ringa och nå jobb, som vanligt.. Börjar bli lite less det dära att alltid få samma svar och återkomma om en vecka för då vet dom mera, men men..
Min älskade pojkvän är nog och åker skridskor snart så jag ska väl och se det, bor ju som ganska nära.. måste ju se när han vurpar, eller om han vurpar ;) haha !

Annars idag händer det nog inte mycket i Johanna Stenvalls liv, hade tänkt städa lite här hemma kanske, kolla om en tvättid och lite sånt dära, ska även gå förbi mormor två trappor ner och se om hon kan laga min nya mössa som gick sönder efter bara någon dag.. Sen kanske man far upp till mamma och hälsar på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0