Bristningar

Det är inte så dramatiskt som rubriken säger.. Än så länge är det inga bristningar vad jag sett iallafall ;) Klockan är snart halv sex på morgonen och jag sover inte än, så himla typiskt mig och vill ni veta vad det värsta är, jag har inte sovit nå middag idag och känner mig faktiskt inte trött, hade det inte varit nyår idag och vi skulle till malin&tony, då hade jag gett fan i att sova, men nu ska jag ju vara vaken länge så det är väl bäst man lägger sig ner och försöker få lite sömn..

Har i brist på annat gjort om min bloggdesign och även pysslat på lite här hemma..
Nåja, nu blir det att stänga igen datorn och slå igen mina bruna, vackra ögon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0