bitterfitta nr1

glöm det jag sa, det blev inte som planerat (är jag förvånad, man ska aldrig planerat nånting, ALDRIG!?), jag ska inte alls vara med min karl, han är hemma hos sig och jag hos mig, jag ska väl städa eller nånting istället, eller nä det ska jag nog inte alls för det är så jävla tråkigt och jag gör bara skittråkiga saker jämt och ständigt känns det som..
men det är väl så att vara i vuxenlivet (eller hur var de nu du sa), det är väl så när man aldrig har råd att göra nånting för att man antingen är arbetslös eller har ett jobb som ger så dålig lön att man bara har råd att betala räkningarna..

nåja, som ni kanske märker är jag inte alls på bra humör, jag är fatksikt jävligt bitter, men mer än så tänker jag inte säga, det delar jag istället med mig av i min hemliga blogg för endast några få läsare..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0