__

just det ja, det glömde jag ju berätta.. Jag fick två julklappar idag med posten, väntar ytterligare två, tre av dom är till Andreas och jag kan lova att i år har jag verkligen skämt bort min pojkvän, jag tror han har typ 14 julklappar till ett värde av drygt 800 kronor och allt vill han ha, om jag inte minns fel .. jäklar vad snäll jag är iår fastän den här julen har jag inga pengar, nåväl allting löser sig med vatten som en gammal vän alltid sa..

Sen ser min lägenhet ut som att den varit med i ett krig, saker överallt och allmänt stökigt, det blir så när man jobbar till sju, man kommer hem, äter lite mat och lägger sig och sover, jag orkar inte göra nånting och gör jag det försöker jag vara social med andreas..
nåväl, det blir väl bättre när man vant sig vid det..


Kommentarer
Lina

okej !! Trivs du bra då? måste ju komma å premiär äta där snart !! :)

2009-12-10 @ 20:51:05
URL: http://liniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0