sovgott världen

natt, som vanligt och nu lägger jag mig och sover, jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra när jag vaknar, jag håller tummarna att lägenheten  blir tom imorgon så jag får börja flytta in och ut nångång , jag är så less att vara här så jag spyr, bara kaos och åter kaos..

Men men, nu ska jag lägga mig och mysa bredvid någon jag tycker väldigt mycke om! som faktiskt är mitt allt och lite till och som jag ärligt kan säga att jag älskar !
 ♥




vi borde leka kurragömma
du&jag
när du hittar mig så ska du kyssa mig
sådära mjukt och försiktigt
(det förstår du väl?!)
& när jag hittar dig
så hittar jag meningen med livet




Anna är min Bäjbis, vars har du din ? ;)



Kommentarer
Anna Karlsson

FÖR DU HAR INGEN ANN***

2009-08-19 @ 04:14:24
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0