Lördag :D

Sitter hemma i lägenheten, ska fixa lite sen hoppa in i duschen.. Får se om ja och min flickvän far och spanar på pojkar ikväll.. Sen har min tand gått sönder igen och jag måste till tandläkaren på måndag och fixa det, jättebilligt! oj vad jag längtar att kasta pengar åt helvete, eller nånting !

Nu fick jag finfrämmande av två små pojkar så hejs !



Du ska föreställa att vara en av mina närmsta vänner, varför säger du saker vidare som jag sagt till dig? varför säger du saker som du inte vinner nånting på att säga ? Varför berättar du saker till folk som du inte ens är kompis med, som du egentligen inte ens tycker om ?
Varför förvränger du saker?
Varför säger du att jag är en av dina bästa vänner om du inte ens kan hålla saker inom dig som jag säger..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0