listaaa

  1. Namn: Johanna
  2. Pepp just nu: ny lägenhet?
  3. Happening på gång: sista jobbveckan, renovera min nya längenhet
  4. Jag älskar: Min familj  & B !
  5. Jag hatar: vuxenlivet
  6. Snyggast just nu:  Bra fråga ; )
  7. Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: det får nog bli a
  8. Om jag kunde skulle jag: Åka utomlands
  9. Het person jag vill känna bättre: ja tror faktiskt inte det finns någon, dom få heta människor jag känner vet jag ganska mycke om..
  10. Katter är: tröga, söta på avstånd och blä
  11. Snällast denna vecka: Det är många som varit snälla. 
  12. Person som gör mig engagerad: Öhhhh?
  13. Nån jag stör mig på: ibland kan jag störa mig lite på a för att jag inte förstår hur han tänker alla dagar, men det var ett tag sedan jag störde mig på honom..
  14. Jag får ont i magen av/när: Magsjuka, ångest, rädsla, nervositet.
  15. Jag är rädd för: att dö ..
  16. Främling jag vill lära känna bättre: Svårt att komma på någon.
  17. Bekant jag vill pussa på: Gillar inte att pussa på bekanta.
  18. Jag pratade senast med: Andreas
  19. Jag läser jämt folks internetdagböcker: Ja jag har en lista jag plöjer igenom då och då
  20. Just nu är jag: Lat och lite fundersam.. 
  21. Just nu är jag inte: påklädd
  22. Dömer folk efter utseendet: Ja, alldeles för ofta.
  23. Är dödligt kär? nja, ja tror inte det.. 
  24. Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg?: nä
  25. Diggar mest: annakå
  26. Om jag var döende skulle jag: ta vara på min sista tid med familj och bra vänner
  27. Har hemlig passion för: Hemlig vet jag inte
  28. Jag blir kåt när: haha
  29. Hälsning till nån babe: eh...hej?
  30. Är du snäll: Ja. Tror jag iaf.
  31. Är du fåfäng: J, ibland
  32. Är du blyg: hemsk sällan
  33. Är du piercad: Ja
  34. Är du bestämd: Det händer väl ;)
  35. Intressen: umgås med familj & vänner, teater, livet :)
  36. Favoritdricka: festis
  37. Vad gör du just nu: Svarar på dom här frågorna och tittar på film 
  38. Senaste person du kramade: det var nog a tror jag
  39. Senaste person du ringde: A kanske
  40. Senaste person som ringde dig: A
  41. Hur många speglar finns i det rum du är i: Ingen
  42. Saknar du någon nu: Jao, det tror jag att jag gör..
  43. Vad köpte du senast: hundmat
  44. När var du i en affär senast: Ikväll
  45. Vad har du för framtidsplaner: Leva och uppleva, med en touch av svensson-idyll.
  46. Vad drack du senast: vatten
  47. Har du stadigt sällskap: inte det, om inte B räknas ?!
  48. Vill du ha barn: jo, jag vill ha en familj
  49. Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, då får man paket. ;)
  50. Har rakat dina ben någon gång: Jodå
  51. Är du sugen på något nu: Nej inte direkt 
  52. Hur många hål har du i öronen: Ett i  varje
  53. Född? Ja, det är jag. 
  54. Var bor du? norrbottens pärla
  55. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Ingen.
  56. Hur vill du ha ditt kaffe? Med mjölk
  57. Använder du hudkräm? Ja
  58. Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? Det händer att jag byter kanal
  59. Vad jobbar du med? hemtjänsten 
  60. Vad läste du för språk i skolan? Engelska, tyska och svenska
  61. Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nej
  62. Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? diskmaskin
  63. Är du miljövänlig? hemskt sällan
  64. Källsorterar du? hemskt sällan
  65. Attraheras du av män med skägg? Det beror på, det ska bara vara stubb, men om man ska ha stubb ska man inte bara ha fjun, man ska ha "mansskägg" ;)
  66. Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Lite med handduk, sen får det självtorka.
  67. Var brukar du handla dina kläder? Där jag hittar nåt jag gillar
  68. Tycker du att du är snygg? Sällan.
  69. Micro-pop eller poppa själv? micro
  70. Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk? Det måste bli Schyffert
  71. Vad ska man göra i en dusch? Bli ren.
  72. Är du bra på att laga mat? Oftast.
  73. Har du några fobier? Japp. spindlar, höjder & sånt trams
  74. Har du några tvångstankar? njaa.. 
  75. Tycker du att du har fin dialekt? Och på det svarar jag ett definitivt nej!!!!! 
  76. Hångel? Är rätt mysigt.
  77. Hur märks det på dig att du är öppensinnad? Prata med mig?
  78. Hur märker man av din charm? Jag vet inte om jag har någon sådan.
  79. Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? betvivlar
  80. Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? Trolltider.
  81. Brukar du baka? Ja, det händer 
  82. Röstade du i det senaste valet? nej
  83. Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Hyfsat. Det är helt klart på väg åt rätt håll och det som jag inte är nöjd med kan bara jag själv ändra på.
  84. Är du mytoman? Nej verkligen inte
  85. När hånglade du senast: det skulle ni allt bra gärna vilja veta ;D
  86. När åt du senast: Ett par timmar sen.
  87. Vilken låt lyssnade du senast på: whiskey lullaby
  88. Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
  89. Har någon annan sovit i din säng inatt: jo
  90. Vad tycker du är fint? Äkta kärlek.
  91. Vad tycker du är äckligt? Pedofiler, könsstympning och våldtäktsmän. Och fästingar.
  92. Vem fick du senast sms från: a tror jag
  93. Har du pengar på mobilen: Ja, jag har abbonemang
  94. Dödshjälp? Beror på
  95. Har du hög moral? Det varierar nog med ämnet.
  96. Favoritblomma?:  prästkrage tror jag
  97. Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja vara? oj, ingen aning
  98. Favoritfärg? rött är fint, men de beror på vad jag ska ha det till .
  99. Vad är det mest galna du har gjort i ditt liv this far? Jag tror inte jag gjort nåt så jättegalet
  100. Slutord?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0