fan va less jag är !

jag packar, packar och packar.. det tar aldrig slut med saker.. var och hämtade 11 banankartonger idag också har jag tolv flyttlådor.. frågan är om det räcker.. Har snart tömt helt köket och vardagsrummet är tömt, där står nu alla packade kartonger och soffan, vitrinskåpet och sånt..

alltså är det bara jag eller blir man inte på sjukt dåligt humör när man packar inför en flytt, ja är så arg så jag skulle kunna brinna upp och allting går åt helvete.. och sen känns det jävligt drygt att inte ha nånstans att flytta nu på en gång, utan jag måste vänta tills människan i fråga som har lägenheten jag ska ha, ska flytta..

nä nu ska jag göra nån nytta eller bara vara allmänt tjurig och arg ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0