Söndag

så var det söndag, ligger på sängen och pratar med bäjbis;)

igår var det trevligt, det hände inte så mycke men det var trevligt ändå! :) fast jag skulle ha varit med min bäjbis och tittat på söta pojkar.. Och igår var ja ju på ikea också, hittat en sådära jättemycke men lite småsaker till lägenheten, ska väl packa upp alltnig klart senare idag..

Senare idag har jag ingen aning om vad som händer, det återstår att se, nånting roligt måste det ju gå å göra iaf;) ska iallafall gå och boka en tvättid och städa lite här hemma.. Måste även fara och hämta min bil, har ju baltazars koppel där i..

... du var min vän, i mer än sex år och nu går du och hittar på saker som jag inte förstår vars dom kommer ifrån, hur jävla patetisk är inte det? jag trodde fakitskt att du kunde hålla en hemlighet, men tydligen inte och jag trodde verkligen inte du skulle hitta på dom saker du har hittat på.. nä fyfan!
Jag förstår inte vars du får allting ifrån ens.
Och nej! jag kommer inte tillbaka, för jag vill aldrig mer ha nånting med dig att göra, jag ska berätta för alla vad du sagt om dom, så kanske du förstår vad du går för..
jag är hellre utan vänner än att ha dig som vän.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0