PolackBostad ! ;)

det blev dåligt med uppdatering igår, detta för att jag fick min nya lägenhet och var i full gång med att flytta, ska fortsätta med det idag och tömma ur min gamla och städa den .. Men alltså mina vänner, jag bor i en polcaklägenhet (fråga min flickvän anna, it´s true !).. Men jag kommer att trvias här med tiden, men det är så sjuk planlösning så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

hur som helst, klockan är snart sju på morgonen och det är bäst att jag far till min gamla lägenhet och städar så jag får nånting gjort ..

Jag och Anna ska ta kort och visa er en massa sjuka saker som har med lägenheten att göra, det finns ingen logik i den här lägenheten, ingen logik alls faktiskt !


Pows !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0