packa, packa och packa

jäklar vad jag packar, som en tok alltså ! har varit med ett släpvagnslass till förråadet redan, proppfullt med kartonger, och då menar jag proppfullt och proppfull bil ! håller på att fylla ett till lass och nu är mitt sovrum typ tomt, det enda som finns är min säng och sängbord ;D i vardagsrummet är det bara sofforna, vitrinskåpet och en hylla, sen är det tomt ! samma överallt i lägenheten typ, ska ta sakerna från förrådet som jag har hära också ..

Alltså ni förstår inte hur duktig jag är och ni förstår nog inte hur sjukt jäkla less jag är! Ni ska få se bilder sen hur tomt det är hemma hos mig ..

men nu ska jag fortsätta så det blir klart nångång, ska bara ta det här lasset idag, sen får det räcka..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0