mensvärk fast i huvudet

Så var klockan lite efter nio, vad tror ni jag gör ?!
helt rätt, ligger i sängen, har haft extrem huvudvärk, inte av denna värld.. jag har sovit hela kvällen och efter många och men släppte äntligen värken, B är inte hemma och det var ganska skönt när jag ändå inte kunde tänka och bara ville ha tyst..
Kan man få migrän när man är 20år och aldrig förr har haft det ? för på senaste har jag haft sådära jätteont i hela huvudet och jag har bara väntat på att hjärnan ska sprängas och jag själv dö ..

nä nu måste jag gå och se om jag har nånting att äta..


Kommentarer
Häxan

Ja man kan få migrän som 20-åring. MEN med migrän följer en massa annan skit som zig-zag mönster och röda och gröna bollar som hoppar i synfältet. Känselbortfall i både händer och ansikte och framför allt så kräks du.



Mer troligt är att du har spänningshuvudvärk och den är nog så jobbig. Stretcha musklerna i nacken och axlarna ofta och gör avslappningsövningar/meditera.



Jag vet... jag har båda varianterna, tack och lov så har jag bara haft 2 riktigt rejäla migränanfall med 10 års mellanrum ... så det är väl snart dax igen.



/ Kramen från mig

2009-08-15 @ 04:54:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0